My Day

Alla inlägg den 11 februari 2014

Av Anna - 11 februari 2014 13:38

Hej.


Det blir mindre bloggande nu för tiden verkar det som. Förra veckan hade man utverklingssamtal, mormor och morfar hade sin 50-åriga bröllposdag som firades på resturang och direkt därifrån blev man direkt avlämnad hos en kompis som fyllde 18 år. 


Hon var den första i våran ''grupp'' som fyllde så så vilt blev det inte... well maybe. Har biler som jag behöver bara lädda upp på datorn och sedan så kommer de upp på bloggen. Då kan jag även berätta lite mer av vads som hände. 


Nu är man jätteförkyld och har troligen feber men sitter här i skolan ändå för frånvaro är inget bra om man ska åka på utbytesår, då får jag inte åka om jag har för mycket. I FEEL LIKE SHIIIT!


 

#sjuk #förkyld #skola #helg #18år #grattis #födelsedag #bröllop #bröllposdag #bild #blogg #bilder

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mig, min konstiga fantasi och åsikter. Kapitel från min novell jag skriver och om det år jag ska åka till USA.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards