My Day

Direktlänk till inlägg 28 januari 2014

Period

Av Anna - 28 januari 2014 09:13

Hej och morgon.


Idag är man inte på något bra humör... I'm on my period.

Har världens mens värk och ikväll ska man bort på fika för en barndomskompis fyller år. Jag måste också skriva några uppsattser som skulle varit inne för ett tag sedan idag.. buhu för mig just nu och jag får tycka synd om mig själv för jag är på min period. Jag då har man rätten till det. 


 


#mens #dåligdag #pms #tisdag #långdag #bild #blogg #citat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anna - 19 februari 2014 12:32


Hej och goddag.   Igår så åkte mamma och lille syrran till Thailand och kommer stanna där över lovet och någon dag till. Så under lovet är det bara jag och pappa som är hemma. Vilket betyder att jag kommer få sova hur mycket jag vill.. haha. Komm...

Av Anna - 18 februari 2014 10:32

Hej och hoppas ni hade en bra måndag igår.   På två dagar nu har man skrivit två kapitel på en ny novell och jag verkligen älskar att skriva på den! Har en redovisning idag på sista lektionen så kommer sitta och träna på den hela dagen men sedan ...

Av Anna - 17 februari 2014 09:22

Hej och godmorgon.   Idag hade man världens panik när man vaknade upp, bussen gick samma sekund jag vaknade!! Men som tur var så började vi en halvtimme tidigare idag eftsom vi hade prov och det tar inte så lång tid att göra, även fast det bara v...

Av Anna - 13 februari 2014 12:17

Hej.   Har lunchrast just nu och väntar på att geografin ska börja då vi ska göra en film om vattenkraft. Boooring I know. Men så är livet.    Slutar för dagen efter geografin eftersom jag inte har någon svenska idag då jag redan har redovisa...

Av Anna - 13 februari 2014 07:59


Hej och godmorgon.   Igår var man hemma för att vila och bli av med förkylningen. Den är inte borta men man är mycket piggare idag och klarar nog av att var i skolan hela dagen. Hoppas jag.   Idag är längsta dagen i veckan och jag hoppas att ...

Presentation


En blogg om mig, min konstiga fantasi och åsikter. Kapitel från min novell jag skriver och om det år jag ska åka till USA.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards