My Day

Alla inlägg den 21 januari 2014

Av Anna - 21 januari 2014 16:26

Hej bloggläsare(som jag hoppas är någon i alla fall;) )

 

Jag sa ju att jag skulle lägga upp en bild på den bok jag köpte igår så lägger upp det i detta inlägg. Tänkte även att jag skulle berätta lite om vad den handlar om, jag har ingen aning än för har bara läst första kapitlet. Sorry. Men den är redan väldigt fängslande att läsa. Man blir verkligen indragen i texten. Haha och det säger jag som bara har hunnit läsa ett kapitel. Haha. Boken är skriven av Elizabeth May och sorry igen för vet inte vem det är men so long she great. 

 

Här kommer en ofin bild jag tog på min dator.

 

#blogg #bild #bok #tjej #röd #citat #alltochinget #tisdag #love #music 

Av Anna - 21 januari 2014 07:46

Hej och godmorgon!

 

Klockan är snart 08:00 och jag måste gå upp ur sängen så snart jag har skrivit klart det här inlägget, haha.

Idag ska jag sitta barnvakt åt en av mina kusiner, tyvärr då kommer jag behöva sitta och göra tooooon av läxor så hon kommer få underhålla sig själv. Gud vad elak jag känner mig men så är det bara. Plus att jag måste ta med egen mat för hennes mamma är för lat för att fixa något jag kan äta med! 

 

Lång dag idag, slutar klockan fyra och ska hinna hem och hämta kussen innan halv 6. Undra hur detta ska gå?? Oh ja, jag ska hinna fixa mat åt mig också... inte kul. 

 

Have a Good Day

 

#barnvakt #skola #läxor #trött #godmorgon #tåg #sl #sms #roligbild #bild #bilder #klaga #mat


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mig, min konstiga fantasi och åsikter. Kapitel från min novell jag skriver och om det år jag ska åka till USA.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards