My Day

Alla inlägg den 20 januari 2014

Av Anna - 20 januari 2014 12:37

Hej igen för idag!

 

Sitter nu i skolan och min lektion börjar om ca 20 minuter i skrivande stund. Pratar med en klasskompis om hur lazy den här dagen är, vilket den verkligen är. Har köpt en bok nu, ni får bild när jag kommer hem och har tagit en bild, och så har jag också köpt en skrivbok som kommer vara min ''bibel'' för den novell jag ska börja skriva snart när jag har en plot, vilket jag inte har ännu. Haha. 

 

Have a Good Day

 

#böcker #matte #novell #fantasy #bibel #blabla #måndag #lazyday

Av Anna - 20 januari 2014 08:59

Hej och godmorgon!


Sitter hemma just nu och ja klockan är 09:00!! Börjar inte fören klockan 13:00 idag, fatta jag har en lektion klockan ett! Vad ska jag göra med min dag? Vi har städare som ska komma idag och då kan jag inte vara kvar men vart ska jag gå? I have no idea! 


Eller kan faktiskt åka in till stan och gå runt på akademibokhandeln, det låter som en rolig och bra grej. Kan ju faktiskt gå till skolan och sätta mig där ett tag, det blir så lång tråkigt att bara sitta i hemma, det tycker jag i alla fall. Speciellt när det finns så många saker att distrahera en från att göta läxor, jag pratar med dig internet! 


Kommer nog vänta hemma tills städarna kommer och går då, måste bara se när det finns en bra buss att ta. Kommer lägga upp bilder på de böcker jag köper för ja jag kommer troligen kpa någon bok. 


Nu ska jag göra mig i ordning för att kunna åka in till stan och sedan skolan, vill ju inte se ut som ett troll eller hur.

 

#sms #måndag #godmorgon #böcker #skola #blogg #roligt 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mig, min konstiga fantasi och åsikter. Kapitel från min novell jag skriver och om det år jag ska åka till USA.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards