My Day

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Anna - 15 januari 2014 10:47

Hej hej igen.


Andra inlägget för idag, ojoj.. haha!


Har någon fattat det här med hashtagga i bloggen? Inte jag, vad händer när man gör det och hur ska man göra. Ska man bara skriva massa ord i texten som har hashtagg framför dom? I'm so lost here! Men i alla fall tänkte jag testa det nu och lägger till några i slutet av detta inlägg och så får vi se vad som händer eller hur. Jag exeprimenterar lite här, vet inte om det där var rättstavat eller inte.. haha.


#hashtagg #skola #vinter #blogg #fun #onsdag

Av Anna - 15 januari 2014 09:23

Hej hej people!


Sitter här i skolan och tänker på det nya schemat vi ska från och med nästa vecka... I HATE IT! Det är bara långa dagar, börjar tidigt och slutar sent med massa onödiga håltimmar i mitten som bara förlånger dagarna! HUr har de tänkt när de gjorde det här schemat? Jag vet att jag går andra året på gymnasiet men kom igen lite bättre kan det göra för oss, eller hur?! 


Det nya schemat börjar nästa vecka så har denna vecka att njuta lite i alla fall, idag slutar ajg 13:00 vilket är såååå skönt! Fast har ingen lunch för har tre lektioner på rad nu och ingen rast som varar längre än 5 minuter... not fun. 


Nej slut på klagandet nu och upp på hästen igen tjejen, detta ska vara en glad blogg inte någon deppblogg! 


Have a Good Day

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En blogg om mig, min konstiga fantasi och åsikter. Kapitel från min novell jag skriver och om det år jag ska åka till USA.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards